Books by Picture Books
Lessons in Indiscretion (2000)
3.6 of 5 Votes: 2
Delightful, sensual, scandalous…for that time period...younger man, older women romp! Garrett Walker, Earl of Bedingfield, has known Lady Julia Renwick since he was a young man. Now at 26, he would be the ultimate catch of any young debutante, but he has his sights set on the 31 year old widow a...
Sekolah Bukan Penjara Universiti Bukan Kilang (2013)
4.07 of 5 Votes: 4
Kalau buku ini diharamkan seperti beberapa tulisan Faisal Tehrani,maka memang suntikan DNA 'yg menurut perintah' akan sentiasa tumbuh, tidak akan mati!Kalau hidup sekadar hidup,babi di hutan juga hidup.Kalau kerja sekadar bekerja, kera di hutan juga bekerja.Kalau belajar sekadar belajar, lembu di...
Other Desert Cities (2011)
3.92 of 5 Votes: 5
A very good play about family history and secrets and what they can do to the people closest to us. The Wyeth family is full of secrets that all come to a head one Christmas, when their daughter returns for a visit, her first in years, with a manuscript (autobiography) in tow. Her parents, an v...
Jodoh itu milik kita (2012)
4.05 of 5 Votes: 5
Dri awal baca lg dh rasa kelainan dalam crita ne.. Ditinggalkan waktu nak nikah, sy bygkn betapa malunya dahlia dan keluarga dia.. Betapa terlukanya setiap insan yg menyayangi shafiq atas perbuatan shafiq, tak tertanggung beban dahlia.. Tp rupanya Allah telah tetapkan jodoh dahlia dgn lelaki yg l...
Cinta Kontrak (2011)
3.81 of 5 Votes: 4
Honestly, aku stress baca novel ni. Dah lama kot aku baca novel ni tapi setiap kali aku tgok kat rak, mesti sakit hati balik. Stress sebab rasa macam buku untuk budak2 plak. Aku lah kot silap sebab beli novel yg khas untuk kanak2 je. Masalahnya ada juga aku beli novel dpd penulis muda, tapi ok je...
7 Hari Mencintaiku (2011)
3.06 of 5 Votes: 70
superb best!komen ;-)#KHUZAIRI~alangkah bertuah nyer kita klu dpt peneman hidup seperti Khuzairi...penyabar thp gaban...penyayang...bertanggungjawab...dan baik giler!...#MIA~Mia memang krg ajar...tp...kadang2 tindakan dia betul jugak...dah klu mak mertua(Mak Leha) selalu buat panas hati dia...mem...
Enthüllungen 4: Vergeltung (2014)
4.04 of 5 Votes: 5
Book 4 of Lilly's disaster and the girl just can' catch a break. Her captor's moods swing from mild to violent, his messages and intents remain confusing, and we still don't know why it's all happening ..but I am starting to develop a hypothesis or two of possibility since we know she wasn't take...
Il cimitero di Praga (2010)
3.33 of 5 Votes: 5
هي تحديدا تستحق ملخصا ولكن لاحقا One needs too much background info on the real story of the Protocols to really enjoy this book.
CSS3 For Web Designers (2010)
4.13 of 5 Votes: 5
CSS3 is the latest and greatest style sheet specification that, like HTML5, is under development. Its intent is to give web designers more flexibility in their designs. "CSS3 for Web Designers" introduces the basic features of CSS3 and shows us how we can start using it right now, even while grac...